Souboj s finálním bossem

Pondělí, 5. 7. 10

Měl jsem dneska k večeru horší náladu a není nic lepšího, než se z toho nějak vykreslit?

Protože na Krevetě zrovna běží soutěž o vytvoření poslední části hry, chtěl jsem zkusit alespoň načrtnout přibližnou podobu něčeho, co by se při troše snahy dalo i se vším okolo stihnout dokončit, takže jsem na to šel dost jednoduše.

Není to moc jak okecávat, prostě by mělo jít o poslední část adventury, kde je cílem nějakým fikaným způsobem nakrmit princeznu ve věži ? kterou jste přišli zachránit a která vám jasně řekla, že nepotřebuje prince, ale kuchaře ? a zamezit tak pro daný moment i do budoucna vlastnímu snědení.

Když pominu fakt, že to vypadá jak to vypadá, a že bych asi nedovedl elegantně vyřešit sbírání předmětů, respektive inventář, tak je nápad stejně na nic, protože v pravidlech stojí ?Jedna herní místnost?. Potřeboval bych tři. Takže asi smůlička?

Možná bych mohl prostě tři místnosti švihnout do jednoho roomu a tvářit se, že je to jeden herní room. :D Ale to by asi bylo moc velkých obrázků u sebe a tím pádem by se hra sekala? A nebo z toho udělat nějakou klasickou mlátičku, což ale postrádá ten připitomnělý nápad.

No nic, tak alespoň pár obrázků:

Takhle by chodila hlavní postavička ? čtyři snímky, nic náročného, nic plynulého, prostě pro potřeby ?stihnout zítra tak do tří odpoledne?. Kdyby zbyl čas, ještě bych to poladil.

animace chůze hlavního hrdiny

Takhle bych si po různém zkoušení představoval celkový vzhled hry. Jasně, není to dokonalé? Asi bych si celkově rozmyslel jestli poslat do soutěže nebo nechat v šuplíku. To by se rozhodlo podle celkového zpracování krátké storky. Ale spíš neposlal, protože jak na to teď koukám, hrdina moc nesedne do prostředí.

pohled do místnosti

««« Předchozí text: Jak otevřít a vyloupat kokos
Následující text: Karigurashi no Arrietty/The Borrower Arrietty »»»

Hry, Ruční kresba a malba, Grafika | 4 komentáře | 175x

Komentáře k textu

- Formulář pro nový komentář
reaguj[1]
Bedikk web Pondělí, 5. 7. 10

3 místnosti v jedné uděláš velmi snadně. Prostě si uděláš nějakej loadovací objekt, kterej ti vždy všechny objekty v místnosti smaže a vytvoří nové. Takhle se dá udělat celá hra s jedním roomem a jedním objektem v něm. Ani to není složité, pozice si navíc nastavíš mnohem přesněji, protože si je můžeš odměřit v nějakém grafickém programu a nemusíš to rovnat do mřížky v GM.

Myslím, že za dokončení to stojí :).

reaguj[2]
Likandro Pondělí, 5. 7. 10

Jj, vím co myslíš, ale osobně mi prostě nešmakuje slůvko ?herní?. :) Takže bych to sice ochcal a měl reálně jednu místnost programově, herně ale tři? Třeba si k tomu pak večer zase sednu a dodělám to alespoň mimo soutěž ať je to komplet? Díky za názor. :)

Celkově tohle moc neprožívám a potají si myslím na zhruba pěti až sedmi obrazovou mini adventuru. : )) Uvidí se co nakonec vypadne za téma pro soutěž přes prázdniny, tak tam se snad vyblbnu víc a hlavně s nějakým slušným produktem?

reaguj[3]
Adderek Pondělí, 5. 7. 10

A nebo úplně jednoduše? udělej si klidně ty tři místnosti to tvaru obráceného T. Jakmile pak vstoupíš do dveří, zneviditelníš tu chodbu a zviditelníš onu místnost. Tedy všechny objekty, které jsou v kolizi s regionem místnosti, pokud je tento region v kolizi s hráčem. Jednoduché a nemusíš se starat o nějaké složité přechody či deaktivace instancí.

reaguj[4]
Firejs Neděle, 11. 7. 10

Napadla mě podobná věc jako Addera, jen bych jednoduše posunoval View.

Přidej komentář!
Jakou barvu má Slunce?
Odpověd:


Kliknutím vložíš: Vlož smajla :-) Vlož smajla :-( Vlož smajla ;-) Vlož smajla :-D Vlož smajla 8-O Vlož smajla 8-) Vlož smajla :-? Vlož smajla :-x Vlož smajla :-P Vlož smajla :-|
Příspěvěk je formátován Texy! syntaxí. Není povoleno HTML, odkazy se převádějí automaticky.

Co nestálo za článek:

11.8.2010: Nové články budu od teď publikovat na stránce: http://likandro.blogspot.com/ Starší

Kdo stojí za přečtení:

Adder
Banane4joy
Bedikk
Ikkju
PepiCzech
Phob

Online: 1 člověk
Nově komentovali:
Kokos twyieeyo Ladislav Balon



© Copyright 2008, Temno.wz.cz | běží na RS2 | RSS: texty, komentáře, novinky | Statistika

Template design by Likandro| formátováno pomocí: Texy!